Vit logotyp för Sitevisiondagarna

Ett hållbart intranät på Resan mot noll

Hållbar utveckling av intranät. Mälarenergi berättar hur de utifrån koncernens vision, affärsmål och behov av en både socialt och digitalt hållbar arbetsplats designade sitt nya intranät.

Louise Anestad

Varumärkes- och kommunikationschef

Kajsa Sundberg

Content Manager

På väg mot netto noll – tillsammans.

- 2035 ska vi vara netto noll i hela vår verksamhet, i minsta detalj – även intranätet, Louise Anestad, varumärkes- och kommunikationschef.

Kom och hör Louise Anestad och Kajsa Sundberg från Mälarenergi berätta om hur Mälarenergi byggt sin nya plattform för att ta koncernen och de 800 medarbetarna med på den gemensamma resan mot noll.

Om Louise och Kajsa

Louise Anestad är Mälarenergis Varumärkes- och kommunikationschef. Och Kajsa Sundberg arbetar som Content Manager på Mälarenergi.

Logotyp Mälarenergi
Louise Anestad

Varumärkes- och kommunikationschef

Kajsa Sundberg

Content Manager