Logotyp för SiteVisiondagarna 2020
Sök på sitevisiondagarna.se
Sök på sitevisiondagarna.se

Vanliga frågor och svar

Du kanske undrar hur den digitala mötesplatsen fungerar eller om du kommer att kunna ta del av materialet i efterhand? Vi har samlat de vanligaste frågorna och svaren inför SiteVisiondagarna.

Vanliga frågor och svar

På sidan Praktisk information berättar vi mer om de olika delarna i den digitala plattformen Hopin. Ta en titt där.

Du som är anmäld till SiteVisiondagarna 2020 får ett mejl innan eventet med en registreringslänk och instruktioner om hur du loggar in för att delta. Lätt som en plätt.

För att få den bästa upplevelsen av SiteVisiondagarna rekommenderar vi att du använder en dator med en ny version av Google Chrome. Du behöver även en webbkamera för att ta del av nätverksfunktionerna.

Om du har använt Zoom, Teams, Skype eller något annat digitalt mötesverktyg med video precis innan du besöker SiteVisiondagarna måste du stänga ner programmen och starta om webbläsaren. Om du inte gör det kommer du inte kunna delta i de parallella spåren eller nätverka.

Du behöver en biljett för att få ta del av innehållet och alla föredrag i efterhand. Anmäl dig här.

I år ställer vi om till en digital dag för att alla som vill ska kunna delta, oavsett vart i landet du befinner dig. SiteVisiondagarna livesänds från vårt kontor i Örebro onsdagen den 21 oktober.

Efter att du har registrerat dig kommer du att kunna skapa en personlig profil med namn, titel, företag och varför inte en bild på dig själv? Du kan även komplettera med en länk till din LinkedIn-profil. Sen är du redo att nätverka.

SiteVisiondagarna blir en personlig upplevelse, där du precis som vanligt kan välja bland intressanta föredrag och träffa våra partners. Följ med oss under livesändningen, chatta med andra deltagare och svara på omröstningar.

Om du redan nu vet att flera kollegor från samma organisation kommer att delta på SiteVisiondagarna kan det löna sig att boka in en liten eller stor grupp. Du behöver inte veta exakt vilka som ska delta, det finns möjlighet att själv komplettera med deltagaruppgifter fram till den 30 september 2020.

Alla i gruppen får varsin personlig biljett och skapar egna personliga profiler samt väljer vilka föredrag de vill lyssna till.

Eftersom att vi ställer om till en digital dag, så hoppas vi att alla som vill ska kunna delta – oavsett vart i landet du befinner dig. Anmälan är bindande och går inte att avboka. Deltagarplatser kan kostnadsfritt överlåtas till en kollega. Du kommer att få ett bekräftelsemejl när du bokar och via det kan du själv ändra i bokningen (fram till den 30 september 2020). Från den 1 oktober 2020 behöver du höra av dig till anmalan@sitevision.se för att överlåta din plats till en kollega.

Tveka inte att ta kontakt med oss om du har några frågor eller funderingar. Via SiteVisiondagarnas kontaktformulär kan vi enkelt hjälpa dig att skicka din fråga till rätt person.

Platinumsponsorer

Guldsponsorer

Silversponsorer