Logotyp för SiteVisiondagarna 2020
Sök på sitevisiondagarna.se
Sök på sitevisiondagarna.se

Vanliga frågor och svar

Du kanske undrar hur den digitala mötesplatsen fungerar eller om du kommer att kunna ta del av materialet i efterhand? Vi har samlat de vanligaste frågorna och svaren inför SiteVisiondagarna.

Biljett och bokning

Om du var anmäld deltagare under SiteVisiondagarna 2020 kan du logga in här och ta del av programmet och föredragen i efterhand. Inloggningsuppgifter har du fått via mejl (rubrik: Inspelade föredrag – och 850 tack).

Ingen biljett? För 1 995 kronor (exklusive moms) kan du ta del av alla föredrag från SiteVisiondagarna 2020 i efterhand. Skriv ett mejl om att du vill ta del av materialet, tillsammans med dina faktureringsuppgifter, och skicka det till cs@sitevision.se.

Om du undrar något är det bara att kontakta oss.

Du har fått en länk till din biljett via mejl. Följ länken och välj "check out". Du blir uppmanad att skapa ett konto hos Hopin. Har du konto sedan innan kan du välja att följa länken "sign in".

Känner du dig osäker? Ta en titt på filmen.

Om du redan nu vet att flera kollegor från samma organisation kommer att delta på SiteVisiondagarna kan det löna sig att boka in en liten eller stor grupp. Du behöver inte veta exakt vilka som ska delta, det finns möjlighet att själv komplettera med deltagaruppgifter fram till den 30 september 2020.

Alla i gruppen får varsin personlig biljett och skapar egna personliga profiler samt väljer vilka föredrag de vill lyssna till.

Säkra din plats – anmäl dig nu

Du som är anmäld till SiteVisiondagarna 2020 får ett mejl innan eventet med en registreringslänk och instruktioner om hur du loggar in för att delta. Lätt som en plätt.

Du kan komma in i Hopin för att se dig omkring ungefär trettio minuter innan dagens första talare kickar igång. Titta gärna in hos våra utställare i Expo eller testa mingel-rouletten med andra deltagare.

Eftersom att vi ställer om till en digital dag, så hoppas vi att alla som vill ska kunna delta – oavsett vart i landet du befinner dig. Anmälan är bindande och går inte att avboka. Deltagarplatser kan kostnadsfritt överlåtas till en kollega. Du kommer att få ett bekräftelsemejl när du bokar och via det kan du själv ändra i bokningen (fram till den 15 oktober 2020). Från den 16 oktober 2020 behöver du höra av dig till anmalan@sitevision.se för att överlåta din plats till en kollega.

Under eventet

I år ställer vi om till en digital dag för att alla som vill ska kunna delta, oavsett vart i landet du befinner dig. SiteVisiondagarna livesänds från vårt kontor i Örebro onsdagen den 21 oktober.

Efter att du har registrerat dig kommer du att kunna skapa en personlig profil med namn, titel, företag och varför inte en bild på dig själv? Du kan även komplettera med en länk till din LinkedIn-profil. Sen är du redo att nätverka.

SiteVisiondagarna blir en personlig upplevelse, där du precis som vanligt kan välja bland intressanta föredrag och träffa våra partners. Följ med oss under livesändningen, chatta med andra deltagare och svara på omröstningar.


På sidan Praktisk information berättar vi mer om de olika delarna i den digitala plattformen Hopin. Ta en titt där.

  • Använd en dator med webbläsaren Google Chrome eller Firefox.
  • Om du har använt Zoom, Teams, Skype eller annat digitalt mötesverktyg med video innan du deltar i eventet behöver du stänga ner dessa och starta om webbläsaren för att kunna delta i sessions. Skulle det fortfarande inte fungera kan du testa att starta om datorn.
  • Kolla upp om din organisation har brandväggar som eventuellt kan blockera innehåll.
  • Om du är ansluten till VPN behöver du logga ut innan du hoppar in i eventet.

Om du har problem att logga in kan du kontakta vår tekniska support via SiteVisiondagarnas kontaktformulär. Det kommer också finnas personer inne i Hopin under eventet för att kunna ge support. Du hittar oss i SiteVision Lounge.

Du kan registrera dig från klockan 08.30 den 21 oktober. Anders och Calles keynote drar igång klockan 09.00 och sen är det fullspäckat schema fram till klockan 16.00 då vi presenterar vinnarna av Guldhanden. Hela dagen rundas av med en interaktiv after work 🎉 Se hela programmet här.

Det kommer att finnas en livescen under dagen och samtidigt kan du välja att kolla på föredrag i fem parallella spår. De föredrag som du inte hinner se under dagen kan du alltid kolla på i efterhand. Välj gärna passen du ser under dagen med omsorg eftersom du då kan ställa frågor till föreläsaren i chatten. Föredragen är cirka 20 minuter långa och efter det finns tid att svara på frågor.

Övrigt

I år krävs det att man har en biljett för att kunna ta del av föredragen i efterhand. Om du väljer att se föredragen i efterhand – tänk på att du missar chansen till att nätverka och ta del av utställningen. Alla anmälda deltagare får ett mejl efteråt med inloggningsuppgifter. De använder du för att logga in här.

Ingen biljett? För 1 995 kronor (exklusive moms) kan du ta del av alla föredrag från SiteVisiondagarna 2020 i efterhand. Skriv ett mejl om att du vill ta del av materialet, tillsammans med dina faktureringsuppgifter, och skicka det till cs@sitevision.se.

Tveka inte att ta kontakt med oss om du har några frågor eller funderingar. Via SiteVisiondagarnas kontaktformulär kan vi enkelt hjälpa dig att skicka din fråga till rätt person.

Platinumsponsorer

Guldsponsorer

Silversponsorer

Följ SiteVision

SiteVision på Facebook
sitevision.se
SiteVision på Instagram
SiteVision på Twitter