Logotyp för SiteVisiondagarna 2020
Sök på sitevisiondagarna.se
Sök på sitevisiondagarna.se

Besökaren i fokus - exempel på hur man ger riktigt bra service

Målet med varje webbplats bör vara att underlätta för besökarna att hitta det de söker och lösa deras behov på smidigast sätt. Björn delar med sig av konkreta exempel och sina bästa tips.

Björn Alexandersson

Projektledare och lösningsarkitekt på Limepark

En webbplats eller ett intranät av idag består inte längre av ledningens vision och statisk information. Det handlar Istället om att ge besökarna en god och smidig service i ett allt tätare brus av digitala tjänster och budskap som kommer från alla håll.

Med erfarenhet från hundratals SiteVisionprojekt genom åren ger Björn inspiration och goda råd till hur man lyckas med en riktigt bra servicewebb.

Med dig från föredraget får du bland annat:
● Exempel på servicefunktioner som uppskattas av besökare
● Exempel på funktioner som underlättar för dig som webbplatsägare
● Så fångar du upp problem på webbplatsen och optimerar servicen
● Så undviker du enkelt en vanlig fallgrop
● En solskenshistoria

Om Björn Alexandersson

Björn är projektledare och lösningsarkitekt på Limepark. Hans vardag består av att hjälpa SiteVision-kunder att hitta robusta och effektiva webb- och intranätlösningar.

Limepark är SiteVisions äldsta partner och har levererat webbplatser i verktyget sedan det lanserades.

Platinumsponsorer

Guldsponsorer

Silversponsorer